[Mplayer-felhasznalok] Bevetel a Debianba: egy legalis alternativa(?)

László Monda monda.laszlo at stud.u-szeged.hu
Wed Aug 27 20:23:54 CEST 2003

Hi,

Figyelemmel kisertem az elmult hetekben, honapokban tortent az
MPlayer Debianba valo bevetelevel kapcsolatos esemenyeket es eleg
elszomoritonak talalom a helyzetet.

Javitsatok ki, de en ugy tudom, hogy a binariskent valo terjesztes
illegalis. Mert ha igy van, akkor ez konnyen megkerulheto lenne.

Lehetne kesziteni egy deb-et, ami az MPlayer forrasat tartalmazza, a
fuggosegei pedig a szukseges fejlesztoi konyvtarak lennenek es a
preinstall szkriptjeben leforditana az MPlayert.
Tudom, hogy ez a modszer egyaltalan nem megszokott, de mukodokepesnek
tunik.

Bocs, ha homalyosan latom a jogi helyzetet, csak egy otlet volt.

Jo latni, hogy fejlodik az MPlayer, holott mar jo ideje a legjobb
lejatszo az univerzumban (igaz, hogy sz*rt sem tudunk az
univerzumunkban elo idegen civilizaciokrol, de ennel jobbat ugy sem
irnanak ;)

Csak igy tovabb!

--
    Laci