[Mplayer-felhasznalok] DivX - VCD

Keresztely-Krall Gyula plecotus at planet.ro
Mon Aug 18 09:05:43 CEST 2003

On Monday 18 August 2003 00:29, Stipsits Tamas wrote:
szia,
pontositok:
most mar sikerult megoldani windoze alatt, ott muxik, csak a problemam az hogy
windows-ot csak nagy ritkan hasznalok es a konvertalas az ugyebar eltart egy
par orat...
azert szeretnem mplayer-el megoldani (ha lehet) mert minden munkam linux alatt
van es kozben tudnam vegezni egyebb dolgaimat ...

kossz

P.S. Utolag jottem ra hogy a Nero Burning Rom is meg tudja csinalni ...

--
Enexis