[Mplayer-felhasznalok] dvd lejátszás

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sat Aug 9 00:22:34 CEST 2003

Hi,

> 2003-08-08 ragyogó napján Celtic ezt üzente:

> Nehogy már ne írtam volna meg... azzal is ezt kapom. Idõköben kipróbáltam
> többféle gccvel is. ide-scsim sincs.

Minden diskre ezt irja ki?
idonkent elojon ilyen hiba par embernel, a megoldas eleg sokfele, volt
ide-scsi problema, volt akinek firmware frissites segitett, volt akinek csak
1-2 lemezt nem vitt mast igen, etc.
Mas program (esteleg mas OS alatt) viszi ua. a lemezt uabban a driveban?
Egyaltalan mountolni tudod?
Azert azt is tudni kell, hogy a libdvdcss eleg hack, es nem minden esetben
(lemeznel) mukodik. Ugy emlexem pl. a disney dvd-ken altalaban elhasal, de
nekem pl. mindent vitt eddig, regiotol fuggetlenul.

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu