[Mplayer-felhasznalok] 2 video + 1 audio

Kercso Jozsef jozsefke at freemail.hu
Thu Aug 7 09:55:12 CEST 2003

Haho!

   A kovetkezo problemaval fordulok a nagyerdemuhoz:
adott egy 2 CD-s film es hozza egy *.mp3 magyar szinkron.
Azt szeretnem, hogy a masodik CD inditasakor az hangfilet
a 3500. mp-tol kezdje jatszani, ott ahol az elso CD
abbamaradt. A kovetkezo parancsot adtam ki:
$ mplayer -audiofile *.mp3 -delay 3500 CD2/*.avi

Erre azt a hibauzenetet kapom:
The delay option must be <= 100.000000: 3500

Ez azt jelentene, hogy nem lehet a kep es a hangfile kozott
2,5 percnel tobb elteres?
A manualban vilagosan fogalmaz a "-delay" opciorol:

  -delay <sec>
               Audio delay in seconds (may be +/- float value).

Elbenaztam volna vmit, vagy tenyleg nem lehet ezt igy
megoldani?

kosz,
   joco