[Mplayer-felhasznalok] 3 menetes nem megy, csak 2?

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sun Aug 3 18:24:15 CEST 2003

Hi,

> Van nálam egy DVD, amit próbáltam encode-olni. A lejátszás kezdete után
> néhány pillanattal kiírja, hogy demux_mpg: 3:2 TELECINE detektálva,
> inverz telecine fix használata. Az új FPS: 23,976!
>
> Ez mit jelent?
>
> Ha az elsõ menetben nem adtam meg ofps-t, akkor jajjgatott, hogy
> képkocka átugrása!!!. Nem baj, megadtam neki, h -ofps 23.976
> így az elsõ menet jó. De sajnos ettõl kedzve hiába próbáltam egy csomó
> féle ofpst a 2. meneteben, mindenképpen átugrás vagy duplázás volt :(
>
> Aztán végül is azt találtam ki, hogy az elsõ menetben megállapított
> [...]

mind a 3 menetben add meg az -ofps 23.976-ot

ha ugy se megy,a kkor lehet olyan peches vagy, hogy field codingot
hasznaltak, es amiatt nem muxik a 3 menetes mod.
bar en meg nem lattam soft telecinet es field codingot egyszerre hasznalo
vobot. nem is biztos, hogy lehet olyat...

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu