[Mplayer-felhasznalok] Re: [Mplayer-felhasznalok] Re:

Gemes Tibor tib at biocon.bio.u-szeged.hu
Thu Sep 26 14:54:10 CEST 2002

2002. szeptember 26. 13:43 dátummal Arpi ezt írtad:
> Hi,
>

> heh? mi koze annak a regiohoz? a libdvdread az az .ifo parser...

uhuh, értem értem.

> eloszor megprobalja "udvariasan" megkerdezni a title key-t a drivetol, ha
> az nem mondja meg (nem egyezik a regio stb) akkor meg feltori, ez ugy 5-30
> sec ido, de csak egyszer kell, utana eltarolja a key-t es legkozelebb nem
> kell ujra feltorje.

De ezt a libdvdcss csinálja. De a dvd olvasóm manuáljában is írták, hogy a dvd
olvasó max 5x tud regio kódot váltani, utána kidobhatom. Erre gondoltam,
amikor arra voltam kíváncsi, hogy milyen interakcióra van szükség. Mert egy
kicsit tartok attól, hogy 3x kicserélem a 1 és 2-es régiókódú lemezeket, oszt
heló.

Ha tehát valami wines driver kiszól mondjuk, hogy "hé haver, nem jó a régió,
váltsak a driveon régiókódot", és ha ezt nem teszem meg, akkor win alatt nem
tudom lejátszani, akkor kul, mert nekem win sincs, és így persze ezért nem is
tudom, hogy hogyan működne ott mindez.

Tehát jól gondolom, hogy ha semmit se csinálok csak beteszek egy dvdt, akkor a
libdvdcss fogja, és bruteforceolja a kódot, és a firmware még véletlen se
álligatja magától a régiókódot?

Tib