[Mplayer-felhasznalok] ATI Radeon 8500 LE +1 kerdes

PÁSZTOR György pasztor at sagv5.gyakg.u-szeged.hu
Wed Oct 30 15:47:51 CET 2002

Hali,

"Erdőfi Tibor" <echo at kanizsa.hu> írta 2002-10-30 13:50-kor:
> 1 kerdes neked 8500 v 8500 le -ed van
Természetesen 8500 LE... Amire aszondja hogy 8500 QL csipszet leledzik belül
rajta.

> mert az le eleg rendesen butitva van 3d szempontbol...
Azt hiszem 3D-ben nincs butítva, csak gagyibb ddr-t tesznek rá, kisebb
frekin jár, és ennyi.

> mert nekem built by ati 8500 retail-om van
> es nekem a dri driver jobb mint az ati....
> mondjuk csak a 2.4.20-pre6-ac2 kernel ota
> aszem innentol mas az agpart.o
Hmmm... Én 2.4.18-al szenvedek régóta. De akkor még 1 kisértetet teszek
vmelyik 2.4.20 előzetessel is.

Üdv:Gyur!
--
Pásztor György  JATE PTM V.            /         Napi idézet:
SZTE SZK & Ságvári Gimn. Linux rg     /              Ki korán kel,