[Mplayer-felhasznalok] subdelay

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Oct 30 11:46:21 CET 2002

Hi,

> Sajnos van olyan film, hogy orulok, hogy 1 feliratot lehet talalni hozza.
> Pl: Hitchcock -Madarak
> Multkor neztem, de ehhez sem talaltam hazsnalhato feliratot.

en rengeteg filmet neztem, 99%-ban felirattal. sosem volt meg hogy a
megfelelo -subdelay/-subfps ne oldotta volna meg a problemat.

> Eloszor is megprobalom subdelay-jel sacc/kb beloni. Eltolni, hogy az
eloszor az fps-t illik...
x=frame*fps+delay
ebben az fps magasabb fokszammal szerepel, ergo azt kell elobb kiszamolni

> elso megszolalas a filmen es a feliraton szinkronba legyen.
igen, a delayt igy kell, a vegen
megnezed hogy szabvany fps-ekkel megy-e, ha nem, akkor monduk par perccel
kesobb vagy pl. a film legvegen levo felirat idejet is osszelovod, es abbol
mar szamolhato az fps ertek...

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu