[Mplayer-felhasznalok] subdelay

khiraly at cia.hu khiraly at cia.hu
Wed Oct 30 11:28:20 CET 2002

Pásztor Szilárd <silicon at inf.bme.hu> irta:

# khiraly at cia.hu:
# > Gondolod hulyesegbol irtak meg a 'x' 'z' supportot?
# > Csak ha ez maradando lenne akkor jo is lenne.
#
# Scripttel baromi egyszeruen meg lehet oldani...
#

Ha baromi egyszeru akkor megosztanad?
Megkoszonnem!

Gemes Tibor <tib at biocon.bio.u-szeged.hu> irta:

# Ekkor én azt szoktam csinálni, hogy letörlőm a picsába a szar
# feliratot, és
# letöltök egy olyat, ami jó. azért az elég súlyos lehet, hogy képes
# vagy úgy
# filmet nézni, hogy mondjuk 8.64 másodpercenként 0.23 mp-ig lenyomod a
# Z
# billentyűt. <grin>
#
# Tib

Sajnos van olyan film, hogy orulok, hogy 1 feliratot lehet talalni hozza.
Pl: Hitchcock -Madarak
Multkor neztem, de ehhez sem talaltam hazsnalhato feliratot.

Eloszor is megprobalom subdelay-jel sacc/kb beloni. Eltolni, hogy az
elso megszolalas a filmen es a feliraton szinkronba legyen.
Utana 3-4 percenkent korrigalom a feliratot, amikor mar elvezhetetlen.

Ezt szeretnem minden alkalommal elkerulni. Plusz oda szeretnem adni
masoknak is. Gondolom meg lehet erteni.

Khiraly