[Mplayer-felhasznalok] ATI Radeon 8500 LE +1 kerdes

Veres Imre imre.veres at online.hu
Wed Oct 30 10:54:37 CET 2002

On Wed, 2002-10-30 at 10:43, Erdőfi Tibor wrote:

Idezek:

> [...]

Tehat a kerdesed nem arra vonatkozott, hogy "Es mplayerrel is elojon
mindez?", hanem hogy hol kell beallitani. Megvalaszoltam a kerdest, es
celoztam arra, hogy nem kifejezetten mplayer-specifikus a dolog. Tehat
ugy nez ki, hogy a Te leveleidhez kell gondolatolvasas...

Mellesleg nincs olyan het, hogy elo ne fordulna, hogy megvalaszolok egy
kerdest, es ezek utan jol megkapom valakitol (lasd Khiraly kocsogolo
levelet az elobb). Asszem, mostantol leszarom, mit irtok, majd ha
_nekem_ lesz olyan problemam, amit nem tudok megoldani, azt fel fogom
tenni itt a listan.

SiX