[Mplayer-felhasznalok] ATI Radeon 8500 LE +1 kerdes

PÁSZTOR György pasztor at sagv5.gyakg.u-szeged.hu
Tue Oct 29 18:27:25 CET 2002

Hali,

"Tazman Ordog" <tasmanian at freemail.hu> írta 2002-10-29 11:21-kor:
> Jovo hetre  lesz valasz.
Mármint kitől lesz válasz? :-)

> Egyebken 98 alatt nekem is szar volt.
Ahá! :-)

> How about an XP?
Erősen gondolkodom rajta, főleg, hogy a kártya doksijában is mindenütt XP-s
képlövések vannak. De így legalább elmondhatom a hülye windózereken, hogy
linux alatt hamarabb belőttem a dualhead-et, mint windóze alatt. Már ha
sikerül. Az meg hogy XP-t ki se próbálom... Háth... Benne van a pakliban!
 >;-}

V3jd> Idézet PÁSZTOR György 2002. október 27. 01:54 keltezésű leveléből:

Üdv:Gyur!
--
Pásztor György  JATE PTM V.         /     Utolsó mondás:
SZTE SZK & Ságvári Gimn. Linux rg  /                   Bányász: