[Mplayer-felhasznalok] mplayer forditasi hiba cygwin-en

balihb at cracker.hu balihb at cracker.hu
Mon Oct 28 21:14:40 CET 2002

Hello!

Bocs hogy ide irok a cygwinnel kapcsolatban, de nem tudok angolul
annyit, hogy megkockaztassam az angol cygwin levlistat.

Tehat a problema:
libavcodec/libavcodec.a(wmadec.o): In function 'wma_decoder_frame':
/usr/src/main/libavcodec/wmadec.c:1186: undefined reference to '_lrint'
collect2: ld returned 1 exit status

a directx 7es fajlokat felraktam, az mpdvdkit-et kikapcsoltam, tehat
azzal nem lehet gond. Ez egyebkent a legujabb cvs verzio (most szedtem
le kb 1 oraja).

Udv:
 BaliHB