[Mplayer-felhasznalok] avi kodolas

Pásztor Szilárd silicon at inf.bme.hu
Sun Oct 27 21:14:49 CET 2002

Tazman Ordog:
> En is irhatok olyat, hogy RTFM?
>
> Szal:
>
> 2.4.2.4 Hibás index-szel rendelkező AVI-k rendbehozása

Ezért kár volt, mert pont az a problémája, hogy ez nem működik két
összemacskázott avira (értelemszerűen), persze le is írta szépen magyarul.

Működik viszont a következő:
cat 1.avi 2.avi > mind.avi
mencoder -forceidx -oac copy -ovc copy -o ize.avi mind.avi
rm 1.avi 2.avi mind.avi

Meg szerintem dumpvideo/dumpaudio után is cat-elhetsz, aztán -audiofile meg
mencoder copy.