[Mplayer-felhasznalok] lavc 2pass problema

Yotzo yotzo at elektropont.hu
Sun Oct 27 20:00:43 CET 2002

On Sun, Oct 27, 2002 at 08:14:22PM +0100, Arpi wrote:
> Hi,

> hol a bugreport?

Magamtol:
"Feltoltottem az incoming 'lavc-2pass-problem' konyvtarba a
divx2pass.log-ot, meg egy typescript2 nevu filet, amiben a masodik
fazist csinalom eppen, es dobja a hibat. Ebben van a gdb is.
A sample meg most kuszik felfele."

Sot, mar fel is ment.

> amugymeg mi kozom nekem lavc 2passhoz?
> en irtam talan?

Jol van na, csak azert mert te legalabb tudod merre, kinek kell
egyaltalan mondani, hogy mivel van a gaz. En ehhez nagyon nem ertek.

Bar megprobalkozhaok egy bugreporttal az angol listara is, de abban nem
lesz koszonet. (bar talan jobban sikerul, mint nehany idiota kerdes ott is)

Na mindegy, kosz, hogy egyaltalan ranezel, ha meg az angol listara valo,
csak szolj.

Kosz.

--
"Ha egy unalmas ember kimegy a szobából, olyan mintha valaki bejött volna."
              [Daradics Dániel alias yotzo(@freemail.hu)]