[Mplayer-felhasznalok] avi kodolas

Toth Bela tothb1 at freemail.hu
Sun Oct 27 19:17:26 CET 2002

Sziasztok!
Még mindíg amatőr vagyok a kérdésben ezért bocsánatot kérek ha fa....-ságot
kérdezek újra:
Van két avi fájlom ezeket szeretném egyesíteni. A gondom az, hogy  ha cat-al
osszerakom a két fájlt, ekkor az összegzett fájlt nem játsza le, mert a fájl
indexével valami gond van:
*******
Playing ./Dino_I.avi
Detected AVI file format!
** warning: this is no extended AVI header..
*******
Ezzel mit a teendő? Az "Hibás index-szel rendelkezo" AVI-k rendbehozása" nevű
részben lévő indexgyógyítás nem segített rajtam, mert végig sem megy az
egyesített fájlon (a két fájlon külön-külön végigmegy).

Kösz!
Bela