[Mplayer-felhasznalok] ATI Radeon 8500 LE +1 kerdes

PÁSZTOR György pasztor at sagv5.gyakg.u-szeged.hu
Sun Oct 27 01:54:51 CEST 2002

Hali,

Evvel a kártyával kapcsolatban lenne még egy kérdésem:
Nem tudom számít-e, de az enyém, vmi powercolor. Vannak eltérések ezek a
vackok közt?
Mert még sehogy se sikerült Dualhead-et kifacsarni belőle.
Próbáltam linux alatt is sokféleképp, és w98SE alatt is.
0 siker.
Hogy a TV-n valami megjelenjen, az is csak úgy sikerült, hogy linux alatt
mplayer-el -vo vesa.
Asszem dri.sf.net-en a via csipszetes alaplapokat szidják, az ati oldalon a
korai award biosokat... No nekem MSI K7T Turbo2 van: VIA KT133(a?)
csipszet+1 vagy éves award bios... Jah, és az X logjában meg ilyen van:
(WW) RADEON(0): Bad V_BIOS checksum
Ha jól emléxem, az ati azér szidja a korai awardokat, mert 32k-nál nagyobb
video bios-t nem enged nekik. Ezt nem lehet vmi. bios setting-el
workaroundolni? (Próbaképp próbáltam minden shadow cuccos-t disable-re
állítani a bios-ban, de az X ezt továbbra is írja...)
BTW.: X a logjába ír egy csomó vesa módot, amit tud a kártya, pl.
1024x768-at 75 HZ-en.
Hogy lehet ezt kitalálni, hogy milyen számot mondjak vga= után a
bootmanagerem konfigjában, hogy a linux szöveges módja azt a vesa módot
használja? Már rengeteg shitt RTFM-tem, de semmi érdemleges infó evvel
kapcsolatban.

Üdv:Gyur!
--
Pásztor György  JATE PTM V.          /       Napi idézet:
SZTE SZK & Ságvári Gimn. Linux rg   /      A tanárok olyanok, mint a