[Mplayer-felhasznalok] mplayer -slave

Pásztor Szilárd silicon at inf.bme.hu
Sun Oct 27 01:45:32 CEST 2002

Sárosi László:
> Kosz, mar megvolt. A man szerint nem szabad, hogy reagaljon a bill. jovo
> bindekre. ennek ellenere reagal. Valamint az stdin -(re/rol) iras
> olvasasrol egy szo sincs a doksiban. Gondolom aki unixal a seggeben
> szuletet annak trivialis de mivel Arpin kivul senki nem valszolt ugy is
> vehetem, hogy azert mert senki nem tudja a valaszt :-)

LEGEND:
stdin = standard input
stdout = standard output

Programból elég bajos lenne stdin-re írni, ha nincs átirányítva. Gy.k.: az
stdin alapértelmezés szerint az, amit beharkályolsz az írógépeden.

Ez egyébként nem linux-kezdo lista, szóval ne lepődj meg, ha ilyen
kérdésekre itt nem kapsz választ...