[Mplayer-felhasznalok] installer

Lázár Tamás tlazar at wireless.giltek.hu
Thu Oct 24 19:38:04 CEST 2002

2002. október 18. 14:40 dátummal Karakum ezt írta:
> [...]
> hogy a progi jobban fusson / tobbet tudjon.
> Valoszinu nem nehez felfogni senkinek sem, hogy a "neten csekkeli az uj
> verziot
> es leszedi" az ugye a CVS...
> A "leforditja" az meg a gcc...
> Lehet, hogy ezeket nem kene ujra kitalalni.:))
>
> Ertetlenkedtem a vobsub srt-ve alakitasa miatt nem reg, de azt hiszem meg
> lehetosen meggondolatlan modon. Meg utananezek a doksiban megadott linken
> a vobsub formatumnak, de tenyleg ugy tunik marhasag feltetelezni azt, hogy
> video
> allomanybol szoveget vonjon ki a progi "csak ugy".

A Vobsub "csak" kivágja képként a feliratfile-t. Létezik olyan progi (pl. a
Subrip, amelyik gyakorlatilag egy OCR-ként kimazsolázza a szövegeket a VOB
file-ból. Csak meg kell tanítani, hogy melyik betű hogy néz ki. Praktikusan
egy úgy működik, ha még nem ismer egy karaktert, akkor megáll és megkérdezi,
hogy az mi.
Kb. fél óra alatt egy filmet ki lehet vele iratni text file-ba.
Tamás