[Mplayer-felhasznalok] ATI RADEON 8500

PÁSZTOR György pasztor at sagv5.gyakg.u-szeged.hu
Thu Oct 24 13:36:12 CEST 2002

Hali,

"Erdőfi Tibor" <echo at kanizsa.hu> írta 2002-10-16 09:43-kor:
> Szeva
> Valaszolunk de csak lassan
> a 4.2 vagí a 4.2.1 ben van
> Options         "crtscreen" vagy "CrtDisplay"
> a screen reszhez kell irni
> es mar megyen is az x de..
>  a x log irja is miert nem indul ell :))
> onnet vettem en is...
Esetleg úgy is lehet ezt a 8500-at használni, hogy Xinerámás legyen?
Jól emléxem, hogy ez kell ahhoz, hogy más legyen a monitorgyán és más a
tv-n?

Pontsco: te is aszondod ne cseréljem el a 8500-t? (Egyébként nekem csak 8500
LE-re tellett :-) )

Óvatosan megkérdem arra esetleg van valakinek tippje, hogy lesz-e ennek az
ati2 driverben 3d supportja, vagy mikor lesz?
Mert az ati saját driverével van 3d (bár itt ott elég gagyi. Pl.
armagetronnál elég csúnya effektek jönnek be időnként), de ott nem megy a
-vo xv, az ati2 driverrel meg van 2d, de 3d nincs :-)

Esetleg ha valakinek van egy működő 4.2.1 "dualhead" konfigja Tv+Crt-hez,
és priv.-ben hozzámvágná, azt megköszönném.

Üdv:Gyur!
--
Pásztor György  JATE PTM V.             /          Napi idézet:
SZTE SZK & Ságvári Gimn. Linux rg      /             Szegény embernek a