[Mplayer-felhasznalok] Re: bug a vobban

Pásztor Szilárd silicon at inf.bme.hu
Wed Oct 23 21:37:50 CEST 2002

én:
> Bena voltam, a codec veszik ossze a vobbal. Mplayerhez nincs koze.
> Alapbol mpeg12vel jacca vob-okat, az csunya kepet csinal, ha -vc ffmpeg12
> mondok neki, akkor meg elszall. Kuldok dev-eng-re bugreportot.

Kicsit utánanéztem. Így száll el:
vd_ffmpeg.c:382: get_buffer: Assertion `mpi->stride[0] >= mpi->width' failed.

Magyarul hibaellenőrzésnél. Kiírattam az értékeket, hogy miért hasal el.
Normális esetben így néz ki egy frame:

V:  51.8   91  54% 17%  0.0% 0 0 74%
stride[0]: 704, width: 704

Amikor elszáll:

stride[0]: 704, width: 720

Mintha a frame kicsit bugos lenne. A fejlécben?...

s.