[Mplayer-felhasznalok] Keretlem level - offtopic

Toth Csaba tocsa at inf.bme.hu
Wed Oct 16 10:43:57 CEST 2002

Szia!

On Wed, 16 Oct 2002, Kosa Attila wrote:

> Csak megjegyeznem, hogy Magyarorszagon nem ilyen a torveny.
> Azt kell kernem, hogy kuldjenek, nem azt, hogy ne...

Pont ezt mondom en is.
opt-in: akkor kerulhetsz be, ha irsz egy levelet, hogy tovabbra is kered,
hogy kuldjenek.
opt-out: addig kuldik neked a szaraikat, amig nem kuldesz a remove cimre
egy megfelelo uzenetet

Az on-line uzletszerzes Magyarorszagon opt-in (te is es en is ezt
mondom) alapu kell legyen. A leveles uzletszerzes opt-out.
A vilagon altalanossagban mindenhol opt-in az on-line uzletszerzes.

Pásztor Szilárd:

> ...es ha irsz arra a cimre, akkor fognak csak igazan spammelni, mert
> megtudjak, hogy biztosan mukodik a cim... egy atb at szas az egesz. Nem
> szabad valaszolni.

Vagy forditva. En ezzel a modszerrel visszaszoritottam a spam-eket. Azert
mukdohet a dolog, mert ok is tudjak, hogy torvenytelenul csinaljak a
dolgot, es azert valamennyire be vannak szarva. Tehat remove-ot komolyan
veszik. Altalaban. Szerintem.

Udv!

--

tocsa