[Mplayer-felhasznalok] png

Varga Zoltan vargaz at avw.hu
Sun Oct 13 16:45:33 CEST 2002

Hello!

Korábbi png inputfile-os nyavajgásaim után megneztem, mi is okozhatja a
problemat es azt talaltam, hogy a png dekoder BGR24 formaban pakolja
le a kepet, a tovabbi feldolgozas, a doksi(encoding.html) figyelmeztetese
ellenere nem YUV, hanem BGR32 alakban ertelmezi. A kep emiatt keskenyebb
mint a kepterulet. Legalabb is a libavcodec codecekkel nalam megoldodik
a problema ha kibovitem 32 bitre a dekodolt kepet. A libpng beepitett
rutinjat hasznalva:

CVS vd_mpng.c 100. sorba
+	png_set_filler(png, 0, PNG_FILLER_AFTER);

Es meg valami, amit inkabb kerdezek: az mpi->imgfmt MP_IMGFLAG_YUV bitnek
jelenleg van-e jelentosege, kell-e piszkalni, mert alapbol 1 erteken van,
de nem tapasztaltam hatasat ha megvaltoztatom.

Varga Zoltan