[Mplayer-felhasznalok] ATI RADEON 8500

Tazman Ordog tasmanian at freemail.hu
Sun Oct 13 11:01:45 CEST 2002

Zoli!

Elkezdtem osszeallitani a bugreportot, s a vegen ugy tunik megtalaltam a hiba keletkezeset.
gdb-n keresztul futtattam az mplayert, a vege ez:

No vidix driver name provided, probing available ones!
vidixlib: PROBING: /usr/local/lib/mplayer/vidix/mach64_vid.so
vidixlib: /usr/local/lib/mplayer/vidix/mach64_vid.so not driver: libdha.so.0.1: cannot open shared object file: No such file or directory
vidixlib: PROBING: /usr/local/lib/mplayer/vidix/mga_crtc2_vid.so
vidixlib: /usr/local/lib/mplayer/vidix/mga_crtc2_vid.so not driver: libdha.so.0.1: cannot open shared object file: No such file or directory
vidixlib: PROBING: /usr/local/lib/mplayer/vidix/mga_vid.so
vidixlib: /usr/local/lib/mplayer/vidix/mga_vid.so not driver: libdha.so.0.1: cannot open shared object file: No such file or directory
vidixlib: PROBING: /usr/local/lib/mplayer/vidix/pm3_vid.so
vidixlib: /usr/local/lib/mplayer/vidix/pm3_vid.so not driver: libdha.so.0.1: cannot open shared object file: No such file or directory
vidixlib: PROBING: /usr/local/lib/mplayer/vidix/radeon_vid.so
vidixlib: /usr/local/lib/mplayer/vidix/radeon_vid.so not driver: libdha.so.0.1: cannot open shared object file: No such file or directory
vidixlib: PROBING: /usr/local/lib/mplayer/vidix/rage128_vid.so
vidixlib: /usr/local/lib/mplayer/vidix/rage128_vid.so not driver: libdha.so.0.1: cannot open shared object file: No such file or directory
vosub_vidix: Couldn't find working VIDIX driver
Error opening/initializing the selected video_out (-vo) device!

Pedig ezek a fajlok ott vannak! A jogosultsaguk teljesen rendben. (Az eleresi utban is. Ha jol latom, ezeket make install allitja be.)
Egyebkent a kovetkezo problemam az lett volna, hogy az libmp3lame.so.0-at a mencoder nem talalja. Gondolom, ez ugyanoda vezetheto vissza, marmint, hogy latszolag az Mplayer/mencoder nem leli a /usr/local/lib-ben levo fajlokat.
A configure-t ujrafuttattam a libdir megadasaval (biztos, ami biztos), de  a helyzet valtozatlan. A configure egyekent irja, pl. hogy a mp3lame (mencoderhez) rendben...

Ha ezek utan meg mindig szukseg van a bugreportra, akkor elkuldom.

Taz

Idézet Zoltan Ponekker 2002. október 13. 01:49 keltezésű leveléből: