[Mplayer-felhasznalok] mencoder es AC3 hang windowson

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Oct 10 19:25:50 CEST 2002

Hi,

> Arpi, igaz, hogy csak ket hete van fonn, de szannal ra par percet,
> hatha csak valami trivialis huba?

szantam.
2 kulonbseget latok:
a vdub a 0.5s preloadnyi hangot egy chunkba tarolta, mig a mencoder minden
framet kulon chunkba. ez imho seekelest nem befolyasolja.

viszont a vdub bebillenti a keyframe flag-et minden audio chunk-ra, mig a
mencoder nem (azt csak videonal szoktak hasznalni.. vagy megse?)

ird at ezt: (CVS-ben 933. sor, mencoder.c)
-        aviwrite_write_chunk(muxer,mux_a,muxer_f,len,0);
+        aviwrite_write_chunk(muxer,mux_a,muxer_f,len,0x10);

aztan meselj mi lett :)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu