[Mplayer-felhasznalok] GyikSoft Mailer

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Oct 7 22:16:14 CEST 2002

Hi,

> Ugyan semmi koze az mplayerhez,
> csak erdeklodnek, a GyikSoft Mailer honnan
> szerezheto be? Szivesen megtekintenem :)
> (Az esp honlapon csak egy '99-es verzio
> van, a frissites alapjan.)

hat kb addig volt aktivan fejlesztve...
amugy ftp://mplayerhq.hu-n van a 3.7 beta

amugy jobb ha meg se nezed, ugyis csak csalodnal benne :)
meg az alap mailer featurek sincsenek megirva (pl attachment kuldes
vagy cimlista) rendesen, inkabb csak egy teszt volt hogy a technikai
ujitasok amit anno kitalaltam hozza mukodnek-e (runtime index
tomorites stb).
szoval ez nem egy yet-another-mail-client prog.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu