[Mplayer-felhasznalok] Tok hulye vagyok

Simon Péter simonpeter at freemail.hu
Thu Oct 3 21:44:03 CEST 2002

Idézet Veres Imre 2002. október 3. 10:04 keltezésű leveléből:

> Vegyél egy linux-kezdõ könyvet! Komolyan gondolom, nem gúnyolódok.

Oké, melyitket ajánlod?
> Ez
> _nem_ Mplayer probléma, ez a Te saját problémád. Egyébként a sima
> felhasználónak nincs joga, adjál neki.

Megkapta, de most meg azért hisztizik, mert nem bírja megnyitni a VMG infót.

> Ezt már kívülrõl kéne fújni... :-) Egyébként, pontos meghatározásod
> alapján azt gondolom, hogy az encoding.html-rõl beszélünk...

Helyes észrevétel! (Eddig nem volt szükségem rá csupán egyszer, elfelejtettem.
(Szerencse, hogy a régi doksit kinyomtattam.)

> Szerintem senki sem bánja - de sokra nem fogsz jutni vele... :-)
Nekem elég, ha ismét működne minden. :-) (A francnak kellett nekem a
Manfrake9.0-át feltenni.)

--
Simon Péter