[Mplayer-felhasznalok] mencoder más gond

Toth Bela tothb3 at lihunnt1.light.ge.com
Fri May 31 12:11:58 CEST 2002

Sziasztok!
Én új vagyok a listán elnézést is kérek rögtön ha valami eget rengető
baromságot kérdezek.
A mencoder-el próbálkozom jelenleg, kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet
lekérdezni a kódoláshoz szükséges bitrate értékét egyszerűen? A doksiban
lévő három menetes kódolásnál láttam példát, de ezzel nem jön össze a
dolog, pedig csak a fájlnév változott. Végigmegy a kódolás, de nem írja
ki a bitrate értét cd-khez. Mit bírok rosszul csinálni? (fejből nem
tudom mi volt a kiadott parancs, mert sajna windos előtt ülök most).
/Mellesleg két cd-s mpeg-eket akarok egy cd-re sűríteni. Ehhez átteszem
aviba a fájlokat, majd az avimerge-el (időnként ami fájlokat összerak
nem játsza le az mplayer/mással nem is próbáltam) összerakom őket. Majd
tömörítenem kéne őket egy cd-re./
Kösz!
Béla