[Mplayer-felhasznalok] nvidia

Erdőfi Tibor echo at kanizsa.hu
Tue May 28 13:21:46 CEST 2002

----- Original Message -----
From: "Janaboy Vagyok" <janaboy at uze.net>
To: <mplayer-felhasznalok at mplayerhq.hu>
Sent: Tuesday, May 28, 2002 11:10 AM
Subject: [Mplayer-felhasznalok] nvidia

> Sziasztok!
>
> Már írtam egy levelet az asus v7100es kártya tv-outjával kapcsban, és azt
a választ kaptam,hogy olvassam el az nvidia detonator linuxos docját,
megtettem és megtaláltam a beállításokat, és beleírtam az XFreeconfig-ba,de
vmiért nem használja őket, én a TwinView-al próbálkoztam, és semmi az ég egy
adta világon nem történt...az xfreem 4.1.0.1es verziójú, várom az
ötleteket..

> előre is köszi
> bye
> Janaboy

szeva
tudtommal a twinview csak win alatt megy
vagy tv az esodleges vagy a moncsi egyszerre a 2 nem megy....
echo