[Mplayer-felhasznalok] Videokartya vetel kerdes

Khiraly khiraly at cia.hu
Sat May 25 03:21:58 CEST 2002

Akkor elarulnad, hogy hogyan tunteted el a fekete savot a kep korul????????????
Mert fasza hogy van fullscreen, de igazabol nem is fullscreen.
Kerdeztem #nvidia irc csatin is fejlesztotol, es mondta, hogy ez
ismert "feature" es valami overflow. Wines drajver mar tud olyat,
hogy tenlyeg fullscreen legyen, de linuxos meg nem.
Ha neked sikerult _tenyleg_ fullscreent varazsolnod, akkor beavatnal?

Ha meg nem fullscreen, akkor vegulis minek a TV-kimenet?
(ezer nem fogok 2x akkora tV-t venni)
Raadasul a szinei sem a legszebbek, de lehet, hogy ez
a TV bugja....
Meg "csak" az X-et tudja kirakni _meg egyszer_ , vagy xinerama, szal
nem fuggetlen a TV-out.

Soroljam meg?
Szal hagyjuk mar ezt....
Meg nem lattam masik kartya TV kimenetet, de en nagyon kiabrandultam belole.

Kartyam GF2 MX400 TV-out(Inno3D)
1,0-2880 a drajver, ha jol emlexem.
Meg valamit? ;P

NagyZ <nagyz at piarista-kkt.sulinet.hu> irta:

 On Fri, 24 May 2002, Kis Gergely wrote:

 > Hello,
 >
 > 55 ezer ftert megeri egy ATI All In Wonder Radeon? (64+AFA boltban)
 >
 > Leginkabb MPlayer + 2D-re + TV in/out-ra hasznalnam, de neha 3D-re
 is.
 > Jelenleg Matrox Marvel G400 TV-m van.
 >
 > Javaslat?
 Udv!

 Nem igazan a kerdesre valaszolok, de miert nem yo mplayerhez egy nvidia
 szutty? :) van hozza tvout meg mindent rendesen belehet izzitani...
 lehet hogy driver szar, meg stb, de kit erdekel, ha yol megy..

 NagyZ