[Mplayer-felhasznalok] Videokartya vetel kerdes

Kis Gergely kisg at lme.linux.hu
Fri May 24 22:41:52 CEST 2002

Hi,

On Fri, May 24, 2002 at 10:20:36PM +0200, Mezei Zoltan wrote:
> Hali!

> Nekem Radeonom van. Szep kepe van 2d-ben, matroxnal kicsit csunyabb
> azert szerintem.
A normal Radeon, vagy 7000(VE) es felette?
Amit nekem kinalnak, az a normal.

> TV-outja jo, szep es stabil kepet rak ki.
Ezt Linux alatt produkalja? Milyen szoftverrel? GATOS, vagy vidix, vagy mi?
Kozben PAL felbontasra kell valtani a Desktopon, vagy lehet normalisan
hasznalni kozben a monitort. Dualheadet (vagy hasonlot) tud?

> 3d-ben a Castle Wolfeinstein siman megy 90-100 FPS-sel, ha ez kell.
Linux ala van CW? Mondjuk nem vagyok jatekos tipus. Inkabb Celestiat
nezegetnek rajta.

Udv,
kisg