[Mplayer-felhasznalok] RAW RGB AVI lejatszas.

Keve Müller keve at keve.hu
Fri May 24 19:12:29 CEST 2002

Sziasztok.

Egy Windowsos program altal irt AVI-t probalok lejatszani mplayer-el.
Minden tokeletes, csak a kep nem egyezik azzal, amit Winfos alatt lehet
latni. Ugy tunik, mintha a frame-buffer merete (szellessege) nem egyezne
meg a kep meretevel.

Ahhoz, hogy konnyen lehessen eldonteni, hogy az altalam forditott verzio
csinalja csak ezt, vagy mase is, felraktam a
http://www.keve.hu/borken.avi.bz2 ala. Azert van bzip2-vel tomoritve, mert
igy csak masfel MB, nem 60.
Az mplayer kimenetet ehhez a levelhez csatoltam.

Eleg valoszinunek tartom, hogy nem az mplayer a hibas, hanem az avi rossz,
ebben az esetben mit lehet csinalni?
Van valakinek kesz konfigja, amivel a Windows driveret lehet hasznalni
rawbgr24 dekodolasra?

Ha "igazi" bugreport kell, akkor szivesen csinalok olyant is.

Kosz a segitseget.

Keve