[Mplayer-felhasznalok] sotetkep

Veres Imre imre.veres at online.hu
Thu May 23 11:18:27 CEST 2002

On Thu, 2002-05-23 at 10:57, Lukács Mihály wrote:
> Az Mplayer (nemcsak) kepe eleg sotet es nem tudok ra
> orvossagot
> talalni.
> Az oprendszer Debian unstable.
> ezzel a kep homalyossa valik. A fenyero szinte soha nem
> mukodik. X alatt raadasul eltolodik a voros szin fele
> eroteljesen. Ez utobbi vesa kimeneten viszont nincs.

Ne haragudj, de erre en is azt tudom mondani, hogy olvasd el legyszives
a manualt... az a baj, hogy rosszat teszek azzal, ha leirom, mert akkor
soha nem fogsz manualt olvasni, de tul jolelku vagyok... ;-)
Szoval -vfm 4 kapcsoloval biztosan mennek a kovetkezo gombok lejatszas
alatt:

              1 <-> 2         adjust contrast
              3 <-> 4         adjust brightness
              5 <-> 6         adjust hue
              7 <-> 8         adjust saturation
              9 <-> 0         adjust volume

-vfm 5 -tel csak ugy csinal, mintha, de igazabol nem allit fenyerot. Ez
csak 0.9 ota van, nem tudom, hogy feature-e vagy bug...

> (W98 alatt minden normalis).

Akkor torold le a linuxot...

SiX