[Mplayer-felhasznalok] SVCD felirat

Kalman Mariak sirkalmi.mplayer at mailbox.hu
Wed May 22 19:38:18 CEST 2002

    A birtokomba kerult a Bolcsek kovere 2 SVCD formatumban. Most
talalkoztam eletemben elosszor ezzel, mint formatummal.
A doksiban megtalaltam, hogyan kell lejatszani.

Problem:
A feliratokat becseszi a kep kozepere, es gyakran elmegy majd visszajon.

Kerdes:
Az SVCD a szar vagy en nem olvastam eleget a doksit?

    A feliratnal nem kellett megadnom semmifele parametert mint a
divx-es filmeknel (-sub stb.), hanem nyomta egybol. A doksiban nem
talaltam a vcd kezelesenek bemutatasanal erre vonatkozo informaciot.

kossz a segitseget:
sirkalmi