[Mplayer-felhasznalok] GUI broken es egy kerdes

Kurucz Istvan never at elender.hu
Wed May 22 03:45:32 CEST 2002

Sziasztok...

Szal, szeretnem egy hibara felhivni a figyelmet.
Van egy fat32 -es particiom bemountolva a /c konyvtarba, s ott talalhato
egy film a kovetkezo eleresi utvonalon:

/c/media/filmek/Army Of Darkness/Army of Darkness.avi
(media = me'dia, csak nem akarok irni ekezetet)

Mivel eddig parancssorbol inditottam, minden muxott rendesen. De ma meg
akartam nezni GUI alol inditva. Mikor kivalasztottam a filmet, az
MPlayer bedobott egy szep kis hibaablakot, amit meg lehet tekinteni a
<http://tigris.2y.net/~never/error.jpg> cimen. Atmozgattam egy olyan konyv-
tarba kivancsisagkeppen, aminek a neveben nincs ekezet, es a hiba akkor
is elojott. Viszont GUI nelkul ment mindenhonnan.

Hirtelen gondolatkent feltettem az elozo 0.90pre3 -at, es azzal tokele-
tesen ment, GUI -val, es anelkul is. Szal a hibat csak a pre4 -ben
talaltam meg.

ha mar itt vagyok, kerdeznek is... :)

Kaptam egy filmet, ami mpeg4, es feloras darabokban leledzik. Mivel ugy
tudtam, hogy siman cat -tal osszeillesztheto, ezert csinaltam beloluk
egy nagy mpeg -et, ami kicsit furcsan viselkedik. A "picipuha" rendszer
alatti lejatszok rendesen lejatszak (pl. BSPlayer), de az MPlayer ha
elert egy darab vegere, ujrakezdi az ora:perc szamolasat. Szal, hiaba
masoltam ossze oket egy nagy allomanyba, amint a lejatszas eleri az
egyik darab veget, a szamlalo lenullazodik.
Bar mar probalkoztam az MEncoder -rel, de nem sikerult... hogy tudnam
ezt a nagy mpeg file -t atkodolni mondjuk divx4 -be ugy, hogy a szamlalo
is jo ertekeket mutasson...? Es bocs, ha ez a kerdes esetleg rtfm lenne.

Elore is kosz mindent...:
The NeverGone :)