[Mplayer-felhasznalok] X-Box+Linux+Mplayer

Arpi arpi at thot.banki.hu
Tue May 21 08:00:31 CEST 2002

Hi,

> Uhh, ezt azert ne :) Lehet hogy en tevedek, de en ugy tudom, hogy vms fejles
> ztok
> is resztvettek a dologban de amugy a vmshez semmi koze. De hatha valaki okos
> abb
> pontosan tudja :)

lehetseges, en is csak hallottam hogy vms kernelt megvettek anno es azt
alakitottak at. tobbek kozt azert is volt alpha-ra is regen.
(alpha-rol portoltak pc-re, nem forditva... de lehet ez is hulyeseg)

viszont azt elarulhatna valaki, hogy ha scratch-bol irtak, akkor miert van
benne rakas unix-like syscall amit amugy az egvilagon semmi sem hasznal?

pl. meg symlink-et is lehet csinalni, csak nincs hozza ln.exe, de a kernel
es a fs tamogatja... forditasz ra egy gnu-s ln-t es mar megy is.
kicsit dobbentem multkor mikor windozos ismeros mutatta...

de ez is (mint mostanaba minden) offtopic

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu