[Mplayer-felhasznalok] RE:Wop35

Khiraly khiraly at cia.hu
Mon May 20 18:24:47 CEST 2002

Jónás Zsolt <jonci at freemail.hu> irta:

 > Na csinaltam mknoddal mice. Meg nem probaltam ki, mert azota nem
 inditottam
 > ujra a gepet. (ize letoltok folyamatosan, igy nem szivesen. mldonkey
 rulz)
 mldonkey ?! az mi?

Nah,  akkor osszefoglalva:
Probaltam, hogy Generix Mouse legyen benn, ImPS/2 protokollal.
Ugyis hogy volt /dev/input/mice(mknod mice c 63 13), meg ugyis hogy nem.
Probaltam a SendCoreEvents-et csak siman beirva az igazi egerhez.
Probaltm eloszor a Generic egeret, aztan a configured-t, meg
probaltam forditva is.
Probaltma, hogy egy sima fajlt letrehozok, es azt adom meg az eger
device-nek es fagyas utan ujrainditva megnezni, hogy mi lett a fajlba.
De 2x probaltam mindig mas bajtsorrend maradt
(egyszer 46,1,6,0,12,0,1 masodszor meg 0)
ize mar nem nagyon van tobb 5letem...

Az lenne a jo, ha szimulalni lehetne, az elso X inditast, amikoris
sima ImPS/2 protokollal inditom...
Lehetam, hogy megjavulna az eger, ha sima bajtsorrendet rakuldenek...
Mint abban a howtoban is volt, csak azok is elirtak(elso levelemben irtam).
Lehet, hogy az UHU-sokat kene nyaggatnom?

Mldonkey:
Az edonkey halora kapcsolodik, de mint egy parazita..;)
Edonkey linux alatt egy nagy sz at r... Win alatt meg a bot-tal ugyahogy megy...
Mldonkey(www.freesoftware.fsf.org/mldonkey) ezzel szemben van egy
szep szerverrlistaja, amit allandoan bovit, ha egy szervert 3 napig nem
sikerult elernie akkor torli a listarol. Eloszor(1-napig kb eleg nehezen terkepezi fel a halozatot... Ize nalam 20 szerverrel kezdte, most 4600
korul ismeri a szervereket).
Ha keresek valamit, akkor kapcsolodok 50-80 szerverhez es megkeresem.
Spiderman pl 5ezren felul volt meg az embereknek(ne nezzetek meg qrva sz at r, rosszab mint a BatMan volt anno).
Egy filmet van ugy hogy egyszerre 100 embertol tolt....
Pl szomabt ota ezeket toltottem le(MulhollandDrive(2CD), LaHaine,Seven,Amelie(2CD),IceAge,
SpiderMan,PinkFloyd-TheWall,VanillaSky,KpaxCD2(az1mostjon))
Nem beszelve olyan ritkasagok lelhetok fel programokban...
Innen van pl a CrossoverOffice-om is...
A GUI-ja is kivalo, es lehet webrol,telnetrol is iranyitani.

Ize nalunk 8-an vagyunk a netre, es most kiegyeztunk,
hogy aki utoljara fekszik le, az felrakja plafonra a letoltest,
igy most eleg korrektul jonnek le a filmek.(pl Kpax 24k/s-mal jott le atlagban)
Mind1 nem farasztalak ilyennel benneteket.
Aki gondolja nezze meg, rogton ne iteljen, hasznalja egy napot,
es meglatja, hogy erdemes.;P
Annyit meg, hogy ez nem a hivatalos edonkey-kliens,
szal edonkey4 linux az egy nagy rakas khm....
Azzal meg nem jott le semmi(0,2k/s szal rohej)
Ez viszont nagyon ott van.
Meg annyi opcioval lehet konfigolni, hogy eszmeletlen...
(pl csak letolteshez 2 opcio van, meg hogy hany kapcsolatot letesithet egyszerre)
Nappal kb 2-3k az upload es 10-12 a dl.
ejszaka 3-4 az upload es 20-30 a dl.;))

Ha valaki az egeremhez hozza tud szolni, az ne kimeljen!!!!