[Mplayer-felhasznalok] A4techWop35

Jónás Zsolt jonci at freemail.hu
Sun May 19 23:13:41 CEST 2002

Aloha,

dpkg-reconfigure xserver-xfree86 es ott allitsd be a ExplorerPS/2-t
a generalt XF86Config-4 file-ba belevarazsol egy ImPS/2-t is
es ezutan mar mukodni fog elsore is az X alatt az eger
igy lehet rabirni a Genius NetScroll+ egeret is a helyes mukodesre,
legalabbis en csak igy tudtam megoldani a baratnom gepen.

Uff,
Jonci