[Mplayer-felhasznalok] A4techWop35

Khiraly khiraly at cia.hu
Sun May 19 22:25:28 CEST 2002

Elore is bocsanatot kerek hogy nem mplayer temaban zavarlak titeket.
De bocsanat, de amr mindenhol kerdeztem(megprobalom itt is).

Tehat:
Az eger A4tech-WOP35, aminek van 5 gombja, meg 2 gorgoje.
Ha eloszor elinditom X-et ImPS/2 protocollal, majd kilogoutolok(1 perc legalabb),
es utana at szerkesztem a /etc/X11/XF86Config-4 fajlt
(ImPS/2->ExplorerPS/2)
Es ujrainditom az X-et, akkor tokeletesen muxik az eger az ExploerePS/2 egerrel is.
Ha viszont rogton az ExplorerPS/2 protocollal probalom, akkor az eger
leugrik a bal also sarokba, ha egy picit is le, balra mozditom el,
raadasul a gombjait is ossze-vissza nyomja le
(ezt onnan tudom mert egyik gombre be van allitva a Medic kialtas a wolfbol).

Vegig turtam netet/forumot/irc-et. Ennyit talaltam.
Azt irta az egyik iras, ha X szerver inditas elott egy ilyet nyomok:
echo "óEódóP" >/dev/psaux
Akkor utana MS kompitibilis lesz az eger, es hasznalhato a ExplorerPS/2 protocol.
Habar utana a batjsorrendet is megadta:
{234,200,243,100,243}
(szerintem ez 10-es szamrendszerben van, tehat '\352\310\363\144\363' az oktalisban.
ez meg ugye nem ugyanaz a szoveg(az elso karakter elter).
Kiprobaltam minden lehetoseget de egyik se valt be.

Szal kerdesem/keresem lenne:
Amikor az X-et ImPS/2 protokollal inditom, akkor mik az elso bajtok amit a /dev/psaux re kuldd?

Tehat ha az elso 100 bajtot tudnam, akkor siman rairanyitani
X inditasa elott az egerre, es szerintem "megjavulna".
Mert igy mindig 2x kell inditani X-et.(kb fel eve van ez....)
A tobb gomb szukseges, wolfhoz foleg....(de mayahoz se rossz)

Vagy talalkozott mar valaki ezzel a problemaval???

gpm termeszetesen nincs elinditva....(fel sincs rakva....;))

Bocsanat, hogy "ilyen" kerdessel zaklatlak titeket,
de mar tenyleg mindenhol megprobaltam,
meg itt amugy is olyan segitokesz emberek vannak...

Nem lehetne megcsinalni, hogy lementeni egy fajlba, amit az X inditasakor kuld a /dev/psaux-re???

Kosz.

Ha valaki kisegitene akkor ezer hala, meg fele khiralysag....;P