[Mplayer-felhasznalok] Hollywood Plus mpegkartya

Veres Imre imre.veres at online.hu
Sun May 19 19:38:50 CEST 2002

On Fri, 2002-05-17 at 18:22, Keller Attila wrote:

> Vagy neked ezekutan sem megy ?

Kosz, howto-t tudok olvasni. Nyilvanvaloan mindezt megcsinaltam, es ezek
utan nincs kep, kulonben nem irtam volna a listara. A mikrokod
feltoltesekor elkezd villogni a tv, de semmilyen kep nincsen.
Feltetelezem, hogy rossz mikrokodot toltottem fel. Nekem Realmagic
Hollywood Plus kartya van, amit hozzaadtak drivert, abbol az osszes
mikrokodot kiprobaltam, nulla eredmennyel. Szoval valszin csak egy jo
mikrokod kene. Ha loopback-et probalok, visszairja az autocal, hogy nem
birja olvasni a regisztereket. El tudnad kuldeni azt a mikrokodot
maganba, hogy ki tudjam probalni? Hatha...

2.4.18-as kernel, glibc-2.2, meg igyekeztem mindenbol a legujabbat ehhez
beszerezni...

SiX