[Mplayer-felhasznalok] Hollywood Plus mpegkartya

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sat May 18 16:20:17 CEST 2002

Hi,

> Igaz, hogy a mostani realesekkel es legutobbi releassel nem probalkoztam,
> azaz utoljara ket honapja foglalkoztam vele, de akkor meg a framedrop sem
> segitett. Erdemes kiprobalni, tortentek ilyen iranyuk valtoztatasok az
> utobbi dioben?

2 honapja meg igen, de ugy 1 honapja senki nem nyult ahhoz a kodhoz, es
sajnos ugy tunik nem is fog.
szal ha valakit erdekel a tema, beszallhat a fejlesztesbe, mielott a most
unmaintained kod obsoleted statuszt kap es eltunik a cvs-bol...

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu