[Mplayer-felhasznalok] ma' megin' crop.

Miklos Bagi Jr. joschy at mailbox.hu
Sat May 18 00:24:04 CEST 2002

Sziasztok,

Pre3 van, es meg mindig nem jutok elorebb a crop-pal. ;o)

van egy movie-m, ami tegyuk fel 512x384 meretu, es a 384-bol le akarok vagni
10-10-et alul es felul.

A doksi ugy irja, hogy:
-vop filter1,filter2,...

tehat ha eloszor nyomok neki egy scale=512x384-et, utanna meg egy crop-ot,
akkor valahogy ugy nezne ki a dolog, hogy ...-vop
scale=xxx:yyy,crop=w:h:x:y...

de meg mindig nem vagom, hogy hogy jon ki ebbol a crop... a w gondolom movie
width, a h gondolom movie height, az x es az y-ra gondolom, hogy az x-bol nem
vagok, az y-bol vagok mondjuk 10-et ;o) akkor:
crop=512:384:512:10?

vagy hogy a tokombe kell ezt ertelmezni? nekem nagyon nem vilagos :(

plz irjatok nekem egy peldat amivel legalabb felfogom, hogy mi a tokomrol van
szo, mer az istennek nem akar osszejonni :( van mikor elszall segfaulttal
(gondolom mikor hulyeseget irok neki), van mikor eltolja az egeszet lefele
10-zel, de egyszeruen azt, hogy levagja neki a 10-10-et nem tom megoldani :(

Udv:
MBJr.