[Mplayer-felhasznalok] Hollywood Plus mpegkartya

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Fri May 17 18:27:27 CEST 2002

Hi
On 2002. május 17. 17:13, Tamas Csaba wrote:
> En nem voltak audio video syncron gondjaid? ugy negyven pernyi lejatszas
> utan nem tolodott el az udio az kephez viszonyitva?
A tegnapi cvs-el nem volt semilyen gond nekem , igaz csak egy filmel
probaltam es nem parametereztem (-vop lavc 1:25 tehat ezt nem irtam be).
Regebben nekem is volt ilyen egy film alatt kb. 3-4 szer tolodott el a kep a
hangtol.
Meg beletekeresnel tolodik el de ha utanna pause-zek egyet akkor kijavul.

udv,
Attila