[Mplayer-felhasznalok] Hollywood Plus mpegkartya

Szalay Tamas tomek at elender.hu
Thu May 16 19:25:59 CEST 2002

> Ha sikerült már valakinek a fent nevezett cuccot beindítani (adv7170-es
> chip), kérem (vála)szoljon magánban, aztán ha sikerül valami, megírom

Nem magánban válaszolok: sikerült.
Eddig csak mpeg12-t tudtam nézni vele, a divx-el sebeséggondom volt.
MONDOM VOLT. Nagyon gyors lett. ffdivx -el dekokodolva es lavc-vel
mpeg1kodolva a filmet egy gagyi celeronA @450Mhz -en ritkán dob el
framet. Még egy kis expandra is van idő, hogy jó legyen az aspect
és a felirat a csíkon legyen. A kép szép!
Nem elég a -vo dxr3 mert igy lassú.
kell még -vop lavc 1:25 (vagy 1:29.97).
Az 1-estől lessz gyors is meg szép is, a másik az fps.

stinkydiver