[Mplayer-felhasznalok] divx es a fenyero

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu May 16 15:10:43 CEST 2002

Hi,

> ffmpeg-rol olyan szepeket irtok, hogy gyorsabb az eredetinel meg minden,
> de van egy nagy hianyossaga ami miatt megsem tudom hasznalni. Miert van
> az, hogy csak az eredeti divx -el tudom allitani a fenyerot meg a
> kontrasztot meg stb. ? Az ffmpeg vagy az mplayer a hibas?
az "eredeti divx"

fenyero allitas etc qrvara nem a codec feladata
az hogy ilyeneket is beleraktak az "eredeti divx"-be az a sebesseg rovasara
megy, es 100-bol max 1 embernek hasznos
ha az kell, hasznald azt. az ffdivx a masik 99-nek van

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu