[Mplayer-felhasznalok] nvidia

Arpi arpi at thot.banki.hu
Tue May 14 23:40:55 CEST 2002

Hi,

> Hali!
>
> Az en vudu3 kartyam is allandoan fagyott konzol valtaskor, amig egy
> hutoventillatort nem raktam a hutobordajara! Azota iszonyu stabil, 3.3-s X
> tõl a 4.2-ig nincs vele problemam, meg a framebuffert is tudom hasznalni
> konzol modban:))

nekem nincs rajta venti csak a borda, es meg sosem fagyott konzolvaltaskor.
nem mintah ennek koze lenen a topic-hoz, csak mondom.
btw a voodoo3 eleg jo kis kartya volt, sajna csak volt.
amugy a legelso es sokaig egyetlen 3d kartya linux supporttal.
vagy 1 evvel elobb volt mar hozza dri driver (meg a 3.9 beta x-hez) mint
ahogy megjelent a matroxos aztan szepen a tobbi.
a regi glide-os idokrol nem is beszelve, amikor meg a mesa-ban volt hozza
support. en ezer csereltem el anno a tnt-met egy vudu3-ra :)
(es sose bantam meg a cseret. de az se akivel csereltem, windoz felhasznalo
leven :))

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu