[Mplayer-felhasznalok] nvidia

Ponekker Zoltan pontscho at kac.poliod.hu
Tue May 14 21:15:50 CEST 2002

Hali

> Az meg csak hagyjan. De nezzetek meg olyan teszteket, ahol azt nezik, hogy
> hogyan fugg a teljesitmeny a detonator verzioszamatol. Namost ha neked nem
> az egy hettel ezelott kijott Geforce6-os 100 ezer forintos csodad van,
> hanem pl. egy Gef2, akkor jol lathato, hogy a teljesitmeny csucs 6-os 7-es
> verzio kornyeken van. Elorehaladva verzioszamban LASSUL a cucc.

Jah, ezen jot rohogtem. Amikor Log-X - ot irtuk ( 2D/3D Logikai ga'ma,
GDI/DDraw 2d - ben, OpenGL 3D - ben ) akkor egy 21.xx detonatorral harmada
teljesitmenyt hozta a kartya mint a 6.xx - el. Ami rohaj, hogy 2D - ben is !
Pedig 500 - as proci volt alatta es maximalizaltuk 2000 face - ban a
scenet ... Persze 2d - ben nem sw render volt :) Ott duplabufferelt kepet
tettunk bele a vid.mem. - be.

Ja, ez egy tnt2 volt. A masik gepen GF2 volt, de ott ennyi face meg se
kottyan. Ami erdekes. Utana bekerult egy ATI Rage 128 ua. gepbe, es ...
eldobtam az allam. Latszottak a object elei ! (Olyan object volt, ami eleg
korrekt eles elekkel rendelkezett) Ez se tnt - n, de gf2 - on nem volt
olyan eros a kontur.

> Csak ennyit akartam mondani, es asszem ez eleg is.

Uff. En is beszeltem.

> Egyebkent nekem G200-am van, 3 eve vettem, akkor is mar kifuto tipus volt.
> Csoro vagyok, de filmnezesre ez is jo.

Igy van.

Amen

Pontscho