[Mplayer-felhasznalok] SIS630

Arpi arpi at thot.banki.hu
Tue May 14 19:57:17 CEST 2002

Hi,

> Csak nem laptop -ot veszel??? :o)
> Ha jol emlekszem ez volt az a sis kartya ami nalam sdl -ben se akart
> kepet adni mplayerrel ... persze lehet, hogy ha nalad lesz egy ilyen
> akkor rogton jo lesz :o)

en lattam a Macropolisnal sony laptopot ilyen chipsettel, voly xv supportja,
igazn nem tudtam mivel tesztelni (redhat volt rajta, de semmi player).
xvinfo szerint tamogatottt mindenfelet, legalabbis ami kell meg meg par
extrat. sebessege jo kerdes.

> Ha a soundmax az ami i810 -en van, akkor alsa biztosan tamogatja.
nem, i81x-en ICH van

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu