[Mplayer-felhasznalok] 3 mpg-bol 2 avi

Veres Imre imre.veres at online.hu
Tue May 14 19:36:12 CEST 2002

Ujabb benazasaim (Szerintem esettanulmanykent fel fogok kerulni az
mplayerhq-ra... :-):

Szoval 3 cd hosszunyi svcd filmemet 2 cd hosszunyi avi-ra cserelnem...
Szerencsere az mencode hasznalataval mar semmi gondom nincs, viszont az
elkeszult 3 avi-bol (ami az eredeti 3 mpeg-bol van) 2-t szeretnek
csinalni. Erre ket modot tudok: virtualdub (1) es transcode avimerge
(2).

Az (1) esetben a masodik avi beolvasasakor a virtualdub kiirja, hogy a
ket avinak nem azonos az audio kodolasa, menyjek a fenebe. A (2) esetben
szo nelkul megcsinalja, de csak az elso 1-2 percben van hang a filmben,
utana megszunik es semmi. Ugyanekkor az mplayer kiirja:

----
A:  67.0 V:  67.2 A-V: -0.130 ct: -2.577  1680/1680  17% 11%  2.1% 0 0
0%
DEMUXER: Too many (1300 in 8394563 bytes) video packets in the buffer!
(maybe you play a non-interleaved stream/file or the codec failed)
----

Ami avikat az mencoder csinal, azok jok, minden lejatssza. De miert van
az, hogy nem azonos az audio codec? (Van, amikor azt irja ki, hogy a
video codec nem azonos.) Hogyan lehet az, hogy azonos minosegu svcd-bol,
ugyanazzal a paranccsori kapcsolokkal nem ugyanolyan avi-kat kapok?

Az encoding-ra ketmenetes kodolast hasznaltam. Nem tudom, mit kellene
ilyenkor leirnom, mert az encode-olas vegul is jo, csak az avi-k
elteroek...

Koszi.

SiX

u.i.: Workaround-nak lehetne, hogy az mpeg-eket osszefuzom meg atkodolas
elott, es az elkeszult 1 db. avi-t szet tudom darabolni. Nekem ez is jo,
akkor ezt hogyan csinaljam? Ha siman osszemasolom, akkor nekem furcsakat
csinal az mplayer, ujrakezdodik az ido szamolasa stb. szoval ezt nem
mertem megcsinalni...