[Mplayer-felhasznalok] nvidia

Ponekker Zoltan pontscho at kac.poliod.hu
Tue May 14 18:12:55 CEST 2002

Hali

> Le van maradva, picivel. Nem sokkal. Aki látott már egymás mellett gef2-t meg
> g400-at, az tudja.

Nekem g400 van, havernak mindegyik. Lattam mar egymas mellett mind a
harmat. NVidia olyan eletlen volt egy szar ATI Rage - hoz kepest is, hogy
alig birtam az allam osszekaparni a padlo alol, a foldszintrol ...

Arrol nem beszelve, hogy g400 mar akkor elavult volt, mikor gf2 kijott.

Ez olyan,mint anno Gus PnP vs. Creative SB Awe 64.

> Megcombosodott a keleti szar? :)

Sosem mondtam, hogy nem combos.

> Kb. két-háromhavonta jön ki újabb. Szerintem ez nem olyan súlyos, mplayer
> ennél gyakrabban frissül :)

Nem. MPlaya - bol hivatalos rilis 4 - 5 havonta van. Volt olyan idoszak,
hogy Detonator hetente frissult.

Pontscho