[Mplayer-felhasznalok] DVD gyorsitas es SB Live! kimenet

Jónás Zsolt jonci at freemail.hu
Tue May 14 16:16:18 CEST 2002

> Ok,
> utana nezek
> remelem kiderul, hogy mi lehet a hiba, mert igazabol semmi sem valtozott
> csak az mplayer viszont ha senkinel sincs gond akkor mar egyre erdekesebb a
> dolog
> de akkor majd jelentkezem ujra a temaban ha van valami

Elso korben feldobtam egy mplayer 0.60-at
es hat ezzel is ugyan az volt a helyzet... -> erdekes
Igaz magyar mese dvd-vel probaltam, ekkor jott az otlet, hogy kiprobalom filmmel
azzal mar egesz korreltul ment, de a top program celeron 400 es a p3 600 eseteben
is ugyan annyi erteket ir ki, sot inkabb tobbet a p3 eseteben, nah ezt nem ertem miert
a mese dvd-vel mi lehet a baj azt vegkepp' nemtom
bugreportot erre csinalni nemtom hogy lehetne...

Jonci